6 Temmuz 2013 Cumartesi

Sessiz Sedasız


28 Haziran'da sessiz sedasız bloğumun 5. yılını kutladık Yoshi ile birlikte.

5 koca yıl.

Blog yolculuğumun başından beri orada olanlar olduğu gibi,beni yeni bulanlar da var.Hoş geldiniz...

Hep söylediğim gibi canımın istediği yere kadar burası olacak.Devam edecek...

Hayat yolumda yol arkadaşım olduğunuz için teşekkür ederim.

Doğum günümüz kutlu olsun :)

Nice 5 yıllara diyelim mi?

İlk yazım 28 Haziran 2008'te yazmış olduğum Garip Şahıslar'ı okumak için buraya tık tık

25 yorum:

  1. Yolculuğunuzda aldığınız keyif hiç bitmesin, 5 yılın emeği için tebrikler...

    YanıtlaSil
  2. Facebook hesabında paylaştığın konunun cevabı bu post aslına 5 yıl olmuş, emeklerine sağlık!

    YanıtlaSil
  3. ozaman mutlu mutlu güzel bloglu yıllara :)

    YanıtlaSil
  4. Nice blog yıl dönümlerine Sergül abla :)

    YanıtlaSil
  5. Yazılarını okurken o kadar keyifle okuyorum ki her yazının bitiminde acaba yenisi ne zaman gelir diyorum :) Nice birlikte 5 yıllara o zaman diyelim :)

    YanıtlaSil
  6. daha nice güzel yıllar güzel yazılar olur inşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Nice yıllara gerçekten bu blogu ve youtube kanalını seviyorum teşekkürler sevgili serrose iyi ki varsın

    YanıtlaSil
  8. Vay be 5 yıl ha... Nice 5 yıllara :)

    YanıtlaSil
  9. Tebrikler.Yazma tarzınızı beğeniyorum ve farklı buluyorum.Bence mutlu olduğunuz sürece yazmaya devam etmelisiniz;)

    Not: Blog linki yazmamak ile ilgili uyarıyı az önce farkettim.

    YanıtlaSil
  10. mutlu yıllar serrose...
    iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  11. mutlu yılarrrrr...
    iyi ki varsın...

    YanıtlaSil
  12. O zaman nice yaşlara Yolun Neresindeyim!! İyi ki yazamaya başladın ve iyi ki seni tanıdık ablacım.. Biraz geç oldu kutlamam :(
    Kocaman öperim seni :* ♥

    YanıtlaSil
  13. sergül abla blogunu birkaç ay önce keşfettim ve baştan başlayıp hemen hemen hepsini okudum ellerine sağlık çok güzel yazıyorsun.blogunun 5.yılı kutlu olsun

    YanıtlaSil
  14. sergül abla blogunu birkaç ay önce keşfettim ve baştan başlayıp hemen hemen hepsini okudum ellerine sağlık çok güzel yazıyorsun.blogunun 5.yılı kutlu olsun

    YanıtlaSil
  15. Ben daha geçen sene ekim ayında katılmama rağmen çok alıştım günlük girip bakıyorum yeni paylaşımlar varmı diye iyiki bu blog varrr :)
    Nice nice yıllaraa!

    YanıtlaSil
  16. blogunu bir ay önce keşfettim sergül abla,anlatım tarzını çok beğendim ve baştan başlayarak hepsini okudum ellerine sağlık.Blogunda beşinci yılın kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  17. nice mutlu 5 , 10, 15 yıllara insallah. İyi ki varsın, iyi ki yasam günceni bizimle paylaşmışsin. Ne kadar yazmak istersen biz de o kadar istekle okuyacağız seni ve taniyormuscasina yakından seninle birlikte sevinin üzüleceğiz. kalbin kadar güzel geçsin günlerin ve hep mutlu olmanın bir yolunu bul inşallah. kocaman sevgiler sana Ankara dan

    YanıtlaSil
  18. Kendi adıma ben teşekkür ederim, keyifli bir yolculuk...

    YanıtlaSil
  19. cok cok tesekurler cok cok uzun zamandir japonyadaki hayTi merak ediyordum vixeolar hep ingilizceydi sinir oluyordum not 2nin konus yazina geciyorumhayran kaldım sana japonya gittin başarılı oldum evlendin halen devam ediyorsun çok kiskandim blok konusunda yabancym internette sadece teknolojik şeyler bakıyorumbu konularda bilgim yok siteye üye olamadım başaramadım youtube dan dan yazı yazamadım nerden yazılır bulamadım samsun not 2 den internete girdik için mi bilmiyorum yaa çok güzelmiş bu konuştun yazma olayı çok güzel ya bayıldım sana çok sağol bütün tanitimlar için eşinle bir izle birbirinize çok yakışıyorsunuz gıpta ederek izliyorum denize bakamadığım için denize yazıya ya sitenize bakamadığım için sorulan soruları göremedim sizden ricam japonyadaki günlük hayatta kullanılan şeyleri tanışmamız

    YanıtlaSil
  20. İyiki varsın canım, hayatımın güzel yanlarından birisin. Nice yıllara diyelim o zaman hep beraber :)

    YanıtlaSil
  21. tebrikler, nice 5 senelere inşallah.
    hep sessiz takip ederim seni ve içtenliğine hayranım.
    sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül