7 Temmuz 2013 Pazar

Prunusbox Japan Haziran Kutusu


Prunusbox Japonya'da bulunan kozmetik kutularından birisi.Her ay çeşitli kozmetik ürünlerinin deneme veya tam boy ürünleri yollanıyor.İçeriği siteye üye olurken doldurduğunuz ankete uygun oluyor genelde.Bu sistemi uygulayan birçok firma var.Ben şimdilik Japonya'da Prunusbox'tan memnunum.Ayda 1260 yen ödüyorum.Ve kendimi ödüllendirmiş oluyorum.

Haziran ayında kutudan çıkanlar

-Algemarin Wellness Happy Peach Shower Gel (Tam Boy)
Bu markayı ilk kez duydum ve kullandım.Ürünün kokusunu ben çok sevdim ama Yoshi hiç beğenmedi.Yapısı da fena değil.Pahalı bir ürün olduğunu düşünmüyorum.Ortalama bir vücut şampuanı bence.Yoshi yapısını da hiç sevmedi ne yazık ki.

-Dead Sea Beauty Salts (Tam boy) 210 yen
Bir paket banyo tuzu geldi.Bu ürünü şimdilik denemedim.Kullandıktan sonra fikrimi blogda ya da videolarımda görebilirsiniz.

-Lady Gaga Fame Black Fluid (Deneme boyu 1,2 ml)
Bu parfüm çıktığında 2 keskin yorumlar okudum.Seven çok sevdi,sevmeyen nefret etti.Bu yüzden çok merak ediyordum.Çıkmasına sevindim.Ben şimdilik beğenen taraftayım.Tam boyunu satın almayı düşünebilirim.

-Oshimatsubaki Şampuan (40 ml) -Saç Kremi (10 ml) -Maske (10 ml)
Kamelya özlü bu seti de henüz denemedim.Japonya'da saç ürünlerinde sıkça kamelya çiçekli ürünlere rastlarsınız.Sanırım saça iyi geliyormuş.Merakla deneyeceğim.

-La Roche-Posay Anthelios XL spf 50+ (3 ml - 2 adet )
Güneş koruyucu bu kremleri de henüz denemedim.Umarım severim.Bu ara güzel bir güneş kremi arayışındayım.

-La Roche-Posay Uvidea XL Bb cream (3 ml- 2 adet)
Bu bb kremi de çok merak ediyorum.2 renk yollamışlar.01 ve 02 numaralı.Umarım cildime uygun çıkar.

İşte böyleydi bu ayın kutusu ben sevdim.

Türkiye'de de Vanilya Kutu'yu tavsiye ederim.Benim kutularım gelmeye devam ediyor.Şimdilik anneme emanet ürünlerim :)

Vanilya kutuya üye olmak isterseniz  buraya tık tık

Bugüne kadar gelen vanilya club kutularını okumak için buraya tık tık

Prunusbox Japan Mart kutusu için buraya tık tık


Prunusbox Japan Haziran kutusu videosunu da ekliyorum.İyi seyirler



1 yorum:

  1. Merhaba blogunuzu yeni takibe basladim, bende bugun bir suru innisfree urun aldim ve en cok da yaninda veriler cesit cesit hediye kismini sevdim, cok hosuma gitti...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül