7 Temmuz 2013 Pazar

Mutfakta Neler Var? #20


Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.
 Haagen-Dazs dondurmalarının hayranı çok.Ben bir dondurma sever olarak henüz gönlüme göreni olanı bulamadım.Çok bayılmasam da zaman zaman satın alıyorum.Japonya'da diğer dondurmalara göre daha pahalı bir ürün kendisi.
Ben çileği meyve olarak yemeyi çok severim ama çilek tadında olan ürünleri pek tercih etmem.Şeker,puding,dondurma vb çok tercih etmem.
Bu ara neden bilmiyorum ama Japonya'da marketlerde çilekli&muzlu ürünler var.Bu ikiliyi daha önce pek bir arada görmüyorduk.Bir gece dondurma krizine girdiğimizde Yoshi ile konbiniye gittik.24 saat açık içinde her tür ürün bulabileceğiniz dükkanlardan birine yani :)
Orada bu dondurmaya rastlayınca denemek istedim.Normalde muzlu dondurmaya bayılan biri olarak bu dondurmada çilekli tarafı daha güzeldi diyebilirim.
İkisi bir ara bence çok güzel olmamış.Ya da Haagen-Dazs bu işi becerememiş.Çilek tarafı ekşimsi,muzlu tarafı tatlı ama çok yoğun değildi.
Garip bir karışım olmuş.Ben bunun yerine Kuşadası'nda sahil kenarındaki dondurmacıları tercih ederdim :)

Bu bağlantıya tıklayarak diğer Mutfakta Neler Var yazılarıma gidebilirsiniz.

2 yorum:

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül