12 Kasım 2010 Cuma

Asakusa

 Tokyo gezimizin son günü Asakusa'ya gittik.Böylece Tokyo'da ilk ve tek tapınak ziyaretimizi yapmış olduk.Sözlüklerin birinde Asakusa için Japonya'nın Sultanahmet'i demişler :) pek  güldüm ama doğru sayılabilir.Her daim çok kalabalık ve her milletten insan var.Tapınağa giden yolda küçük küçük dükkanlar var.'Nakamise' deniyor dükkanlara 90 adet olduğu yazıyordu gezi broşüründe.Bu tarafa yolu düşenlere tavsiyem hemen gördüğünüzü almayın tapınağa kadar gidin  çünkü aynı ürünleri daha ucuza bulabilirsiniz.
 Ben her zaman ki gibi kartpostal ve magnet aldım :) Alışveriş yaptığım dükkanda neneler çalışıyordu çok kibar ve güleryüzlülerdi bana origamiden yapılmış turna kuşu hediye ettiler.
 Tapınağa yaklaştıkça yiyecek satan dükkanlar başladı.
 İşte karşınızda 'Sensoji Temple' Tokyo'daki en eski tapınak.628 yılında yapılmış.Kapısında bulunan büyük simgesi ile meşhur bir.

İşte kapıda bulunan simge!
Tokyo gezisi şimdilik burada bitti.
Umarım gelecek seferi çok beklemem :)

Not:Programdan sonra çok güzel geri dönüşler aldım.Vakit ayıran ,yorum yazan,mail atan kısaca ses veren herkese çok teşekkür ederim.

4 yorum:

  1. resimler ilginç geliyo burdan bakınca,oralara kadar uzanmak istiyo insan:) neseee umarım uzanabilirim..ama magnet ve kartpostal bendede hastalık halinde TR içi bile gitsem almadan dönmem :)) sevgiler

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. aii japonya ne değişik yahu:)

    YanıtlaSil
  4. : )
    al işte bir hayal kırıliğı daha
    peki niye ?
    eee çünkü;
    uzun uzun baktim tüm fotoğraflara : )
    hani aman kaçirmış olmayayim : )
    vardir da amannn ben farketmemiş olmayayim diye
    elimde büyüteç arandim durdum : ) ama nafile
    ya nerede filmlerde olsun
    dergilerde ne bileyim kliplerde
    çizgi filmlerde : )
    rastlayip uzun uzuuuunn hayallendiğimiz : )
    o sırçadan biblo gibi japon hatunlari : )
    kaçtır bakinıyorum eklediğin fotoğraflarda gizli gizli : )
    yok ya, bildiğin yok : )
    ilaç için tek bi tane tatli japon hatuna rastlayabilmiş değilim, hatta hiç değilim evet : )
    nerede bu şeker kız cady ler
    sorarim neredeeeee : )
    içimde derin bir
    kandirılmişık duygusu : )
    uzak doğu hatunlarina inancimı yitirmek üzereyim : ) yazik ama bana : )

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül