2 Mayıs 2010 Pazar

İnanmayın!

Karamel hanım çook uyanık!Ben bilgisayar başındayken ya kucağımda oturur ya da pc masasının altında kasanın üzerinde oturur.Daha öncelerde söylemiştim sudoku hastalığımı.Dizi,film izlerken sudoku çözerim genelde.Mola verdiğim bir anda Karamel rol yapmaya başladı.Yukarıda bakın ilgilenmiyorum pozu!

Hedefe odaklanmış hali!

Benim bir boş anımdan faydalandığını sanıyor :)


Ve hedefe ulaştı :)
Daha öncelerde cımbız kavgamız olmuştu ya ana-kız hala devam ediyoruz.
*hala pek keyfim yok ama ses vermeye başladım.Çook teşekkür ederim yorum-mail yoluyla ulaşan herkese!


9 yorum:

  1. Off küçük bıdık. Çok sevimli çoook.

    Alt tarafı bir sınav. Gelecek sene, sınavı kaybettiğinde ağladığını düşününce çok gülersin. O yüzden boşver şimdi üzülmeyi.

    YanıtlaSil
  2. ahahahah çok güldüm Karamel'e, büyümüş ve yüzü oturmuş sanki :D Yalnız o da tam bir mini çakalmış (penguen'de bir karikatür hehe)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlı bir kedi bilgisayarın üstünde de çok şirin durmuş. sıkma canını en kötü günün böyle olsun..hayat çok kısa :)

    YanıtlaSil
  4. Çok numaracılar güzelim bu kedi bebikler :D Daha neler göreceksin ve gülmekten çatlayacaksın :) Kendini de çokça üzme lütfen! Herşeye rağmen gerçekten hayat yaşamaya değer. Sevdiceğin ve Karamelinle :)

    YanıtlaSil
  5. O patiyi ısırmak istediğimi tahmin edersin Serrose'cum :D

    Büyüdükçe güzelleşiyor karamel sultan.. maşallah diyelim..

    Anne-kız maceralarınızı heyecanla takip ediyoruz :D

    Hem yanında Karamel fıstığı varken çok da uzun moralin bozuk kalamaz gibime geliyor? hımm? =)

    YanıtlaSil
  6. super yakalamıssınnnnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. yerim onu bennnn yerim :)
    header daki foto harika yaaa!

    YanıtlaSil
  8. Canımcım;
    umarım moralin daha iyidir. Ehliyet sınavı bu kadar moralini bozmasın ne olur..Haklısın tabiki ama yeniden girebilirsin değil mi? Güzel şeyleri düşünmeye çalış.Minik kediciğini taa bu kadar uzaklardan pek seviyorum. Onun triplerine hastayım. Aynı benim kediş gibi. Bunların hepsi benziyorlar zaten birbirlerine. o pati atışları zaten acayip komik. Biz de dün en son tığ kavgası yaptık. Seni de anlıyorum o yüzden. Mıncırıyorum seni güzelliği:) Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
  9. bu karemel de pek yaramazz canım :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül