29 Mayıs 2010 Cumartesi

İkea Kedimizin Herşeyi


Bir süredir Kobe'deydim Sermoon'u ziyaret ettim.1 hafta kaldım şansıma hava hep yağmurluydu gündüzlerin tadını çıkaramadık ama geceler süper geçti :) Her gece Türk barına gittik bütün kurtlarımı döktüm :) Sağol Sermoon !!
1 hafta evden uzak olunca 1 erkek 1 kedi evin halini düşünün :)
Dünden beri temizlik yapıyorum.Hala bitmedi mola verdim kendime.Havalar birazcık ısındı buralarda bende yorganları kaldırıp pikeleri çıkardım.
Yukarıdaki İkea pikeyi yeni aldık dün onu serdim。
Serdiğim andan itibaren Karamel yatağın üzerinden ayrılmıyor.Bayıldı sanırım pikeye görseniz çook tatlı normalde ben nereye o oraya gelir evin içinde.Dünden beri ben oturma odasında o yatak odasında takılıyoruz :)
Bu yüzden ikea kedimizin herşeyi :)
Balığın doğum günü için yardım edeceklere bir de buradan bin teşekkür :))

4 yorum:

  1. Yok böyle bi şirinlik bayılıyorum karemele...

    YanıtlaSil
  2. Kızınız Karamel'i oğlumuz Oğluş'a almak istiyoruz :p Bizimkinin de favorisi bebek battaniyesi. Nası mutlu oluyor ona yatıp oynamaktan anlatamam :) İkinizi de özlemişim, çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Karamel burda olsan yumakla deliye çevirirdim seni şımarık sevimli şey

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül