7 Eylül 2009 Pazartesi

Bak Neler Oldu

Bu ara gökyüzünde süper manzaralar oluyor.Bir kere çekmek aklıma geldi tam yansıtamamış olsam da ay süperdi hele lacivert gökyüzü ile mükemmel bir uyumu vardı.Ben de ara sıra balkonumda oturup düşünüyorum sık sık.Güzel haberler alıyorum annemden.
Seviniyorum,
düşünüyorum,
düşünüp hatırlıyorum,
hatırlayıp üzülüyorum
sonra en başa dönüyorum tekrar
seviniyorum
Şükrediyorum
halime
bugünüme
daha bir sarılıyorum
hayallerime!!!

Dewey okuyorum.Hızlı gidiyor hemen sarıyor ama pek umduğum gibi çıkmadı. '5 mendil ıslatanlar' olmuş okurken (W.P.KINSELLA) Şimdiye kadar (syf 182 ) ben öyle çok etkilendim diyeceğim bir şey olmadı.


Ve son söz sitemi.Şu yukarıda gördüğünüz karpuzlu dondurma benim favorimdir.Hergün 1 adet yer(d)im. Şu Japonya'ya geldiğimden beri her şey çok yolunda gitti ama bir şey var ki NEDEN anlamıyorum.
Ben çok seçerim her şeyi yiyemem.
Sevdiğim hatta taptığım karamelli dondurma -KALDIRILDI
Franbuazlı çay ahh ne de güzeldi tadı -KALDIRILDI
Daha birkaç ürün daha vardı aklıma gelmiyor şuan.
Şimdilerde balığın çocukluğundan beridir üretilen heryerde satılan karpuzlu dondurmam YOK YOK YOK :(((
Bugün 7 market dolaştık yok yok yok :( yukarıdaki küçük versiyonu 6 lı pakette satılıyor. 3 ü kavunlu 3 ükarpuzlu .Kavunlusu hiç güzel değil karpuzlusu da tadı değişik :(((
napıcam ben yaa :(((
çok moralim bozuk :(


18 yorum:

  1. Aynen öyle hayatdan keyif almayı bilen eski blogcu arkadaşlarımdan birisin, karpuzlu dondurma değilde buzlu karpuzu tatil köyünde aynen böyle ikram ediyorları cidden enfes bir tat.

    YanıtlaSil
  2. Ah yavrum benim.. Kıyamam ben sana ama tek derdin bu olsun :)) Bende bugün nutella bulamadım markette. Diğer market uzaktı. Çokokrem aldım, o da hiç güzel değil :(

    YanıtlaSil
  3. ne zamandır söyleyeceğim sana ama kısmet şimdiyeymiş..
    Evlendikten sonra acayip bir güzelleştin sen.
    Önceden de güzeldin laf yok ama valla yüzüne böyle bir aydınlık geldi.

    hep mutlu ol ;)

    YanıtlaSil
  4. ah canim bende cok severdim o karpuzlu dondurmayi ki dondurma yemememe ragmen!!ama yok!!!sanirim oda tarihe karisti..
    bu arada sevin hep sevin...ohh de sevin hatta ac muzigi iki gobek at..
    optum muck

    YanıtlaSil
  5. AN İTİBARİYLE O kARPUZLU DONDURMAYI AŞERİYORUMMM:))

    YanıtlaSil
  6. karpuzlu dondurma burada var ama bu şekilde değil tabi. Dondurma formunda. Böyle çubukta ne kadar hoşmuş.

    YanıtlaSil
  7. canım çok üzüldüm yaa umarım yendn üretime geçerler..

    YanıtlaSil
  8. ne kadar hoşmuş manzara,
    sen fotoğrafladıkça biz de aynı göğe bakıyor oluyoruz
    karpuz şeklinde olması ne hoş
    dondurmayı ben de meyvalı severim
    kaldırılmasına üzüldüm sevdiğin tadların

    YanıtlaSil
  9. Aaaa..nolucak şimdi..lezizde görünüyor ki ben dondurma sevmem hiç..

    YanıtlaSil
  10. Sergülcüm bence o karpuzlu güzelliği yediğin zamanlara şükretmelisin çünkü burda onlardan hiç yok! Bir de bizi düşün :)

    YanıtlaSil
  11. Tek derdin bu olsun boşver :))

    YanıtlaSil
  12. Kurban olurum ben sana, tek derdin tasan karpuzlu dondurma olsun, sıkma canını güzelim. Ben sana yapıp gönderiyim :) Balığına sarıl, hayatın keyfini çıkar :) Öpüyorum seni:)

    YanıtlaSil
  13. cicim tarifini araştırsan cıkarmı dersin ? canım bnm vardır bir hayır ya..burdan bulmaya calısırız frambuazlı cayı karpuzlu dondurmayı ;) sen hayattan keyif almayı bilen kızsın öptüm cocaman ;)

    YanıtlaSil
  14. Banner süpperr olmuşş :) Girer girmez senin güzel yüzünü görmek çok hoşş.Karpuzlu o güzelimm dondurmayı yersin oralarda hı,ben toplattım hepsini,bensiz yemek yokkk :) sevgiler canımm.hep mutlu ol,takma dert etme hiç bi şeyi kendine.

    YanıtlaSil
  15. Banner süpperr olmuşş :) Girer girmez senin güzel yüzünü görmek çok hoşş.Karpuzlu o güzelimm dondurmayı yersin oralarda hı,ben toplattım hepsini,bensiz yemek yokkk :) sevgiler canımm.hep mutlu ol,takma dert etme hiç bi şeyi kendine.

    YanıtlaSil
  16. Üzüldüm şimdi karpuzlu dondurmanın bulunmamasına.Ama ben mutlulukların bir bedeli olduğuna inanırım. Hayatındaki tüm mutlulukların bedeli karpuzlu dondurma ise varsın bulunmasın yaw :) Mutlu ol sen :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  17. ya benim de vanilyalı cafe crown kahvem kaldırıldı diğerleriinin hepsi var birtek o yok

    YanıtlaSil
  18. CANIM ASLINDA EN GÜZELİ DOĞAL GÜZELLİK
    YORUMUNA TEŞEKKÜRLER
    JAPON KIZLARININ CİLDİ ERKEN YAŞLANIR O KADAR MAKYAJA
    SEVGİELR

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül