10 Ağustos 2008 Pazar

Havai Fişek Festivali

Dün yaşadığım şehrin Havai Fişek Festivali(Hanabi Matsuri) idi.Evimin balkonundan ilk 1 saatini izledim.

Saat 7 'den 9 'a kadar sürdü.Capon balığım 8'de gelebildi işten ve hemencik alana gittik.Çok kalabalıktı.Matsuriler bir çeşit Japon bayramı sayıldığından etraf kimono'lu insan doluydu.


Belirli köşelere yemek standları konmuştu ben yiyemedim tabii :(


Aslında görünenden daha güzeldi.Ama benim makinem yetmedi bu görsel şölene.Karar verildi seneye kadar daha iyi bir makine alınacak.



Finaldeki fişekler en güzel ve büyükleri idi.Fotoğraflar by Capon Balığım :)



Bu fotoyuda sizler için markette çektim :) Yukatalı kızlar.Kimononun yazlık olanına Yukata deniliyor.Ve daha ucuz oluyor.50 ytl'den başlıyor seti.Benim de var hem de kelebekli :)




4 yorum:

  1. çokkk şirinlerr:)seninkinide merak ediorzz çek koyy,ben de istiormm yaaa çok sewdimm:)

    YanıtlaSil
  2. sagolasin :)
    capon baligim klasik capon :p
    gozluklu cekik gozlu siyah sacli :p

    YanıtlaSil
  3. İşte en sevdiğim festival :)))) bayılıyorum yukatalara ya çok tatlılar nasip olrsa alırım inşallah bende :)

    YanıtlaSil
  4. ah simdi yukatami giyip, hanabi matsuri'de yakisoba yemek vardi :(

    hakkaten yazikarini okudukca anilarim geliyor aklima, ozluyorum :)

    Nail Art in Wonderland

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül