15 Mayıs 2016 Pazar

Yeni Saç Rengim



Aaaaaaaaaa kendime yeni bir ben lazım!!!

Sertap söylüyor şu an kulağımda.

Bugün saçlarımı boyadım. Son zamanlarda kumral boyuyordum hep ama bu sefer adına vurulup 'pink champagne' rengine vuruldum.

Gerçi, hain domdom 1 kutu yetmedi benim kısa saçlarıma. 



Ebay'de varmış, alacaksanız en az 2 kutu alın derim ben. Markası Fresh Light!




Gölgede ve filtresiz de böyle duruyor. Ben sevdim, annem sevdi, Yoshi sevdi eeee daha ne olsun :)

Hafta ici bir kat daha geçince haber ederim yine!

Selamlar, sevgiler :)

Ha bir de yeni saçımla azıcık canlı yayın bile yaptım :)

Linki sadece blogdakiler biliyor, aramızda kalsın :D

19 yorum:

  1. güle güle kullan. çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  2. boyayı yinelediğinde biraz da kaşlarına sür derim ;) çok yakıştırdım sana süper olmuşsun :*

    YanıtlaSil
  3. Çooookk ama çoook güzel olmuş. Bayıldım! Bir de beyaz tenli olduğun için daha da çok yakışmış. Güle güle kullan ablacım. 😊😘❤

    YanıtlaSil
  4. Yaa bende daha yeni boyadım istediğim gibi olmadı bu çok güzelmiş çokta yakışmış :))
    Aklımda artık hem denemek istediğim bi renk tonu :))

    YanıtlaSil
  5. Cok yakismis Sergül güle güle kullan ����❤������

    YanıtlaSil
  6. ben çok beğendim bu rengi, gayet yakışmış, arada değişiklik iyidir be, insanın içi açılır. biz kadınların en büyük aksesuarı saçları zaten :) sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Bayılıyorum sana canım saçlar bir ayrı gUzel olmuş

    YanıtlaSil
  8. Çook yakışmış güle güle kullan, tam senin rengin bence:) bu arada dikkatimi ikinci resimde kirpiklerin çekti, maşallah ne kadar uzun ve güzel görünüyor:)

    YanıtlaSil
  9. valla canım çok yakışmış güle güle kullan saçını sen öğrendiklerinle bize gösterdiklerinle hep yenisin zaten her gün yeni sergül var gibi karşımızda sayende bizde öğreniyoruz yeni bişeyler :) çok ama çok seviliyosun bu ara yayınları kaçırıyorum o yüzden üzülüyorum kaynım askerden izne geldi o yüzden takibi biraz eksik yaptım kaçırdıklarımı da telafi etmeye çalışıyorum izleyerek görerek :)

    YanıtlaSil
  10. Ne zaman yenilenmeye veya cesarete ihtiyacım olsa işe saçlarımı kestirmekle başlıyorum bende.Renk çok güzelmiş ve çok yakışmış.Umarım bende boyamaya cesaret edebilirim zira bu tonlara bayılıyorum:)

    YanıtlaSil
  11. Ben de bu aralar bu şarkıyı dinliyorum :) Renk sana çok yakışmış ♥

    YanıtlaSil
  12. Güzel yüzünüze yeni sac renginiz çok yakismis. Güle oynaya kullanın. :))))

    YanıtlaSil
  13. saç boyası kutusu üstündeki rengin aynısı tutmuş :o hayatımda ilk kez gördüm bunu :o
    japonlar dürüst adamlar vesselam. size de çooook yakışmış güle güle kullanın yeni renginizi :)

    YanıtlaSil
  14. Cok guzel olmus cok yakismis

    YanıtlaSil
  15. Kızıl kahve çok yakışmış benim bile boyatasım geldi şuan... :D

    YanıtlaSil
  16. Sana hersey yakisiyor ❤️ cok güzelsin masallah ❤️

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül