14 Mayıs 2016 Cumartesi

Saat Kaç?



 Saatlere karşı bir ilgim olduğunu kabul edelim? Hani ben ettim zaten de size edin yani :) Tek sorunum çoğunlukla evden çıkarken takmayı unutmak :) Özellikle yazın :)



Şimdilerde 2 yeni güzel katıldı koleksiyonuma. Yoshi'nin şirket puanları ile aldım kahverengisini, siyahını da orjinal sitelerinden aldım.


Çok uzun zamandır gözüm vardı Daniel Wellington saatlerinde. Çok şık, kibar ve dikkat çekiciler bence. Birkaç kere de soruldu markası.

Siyah olan Dapper Reading 34 mm buraya tık tık 


Kahverengi olan ise Classic Bristol 36 mm buraya tık tık 

İkisini de severek kullanıyorum. Hiç ağır değiller. Umarım uzun bir beraberliğimiz olur kendileriyle :)

Siz de 30 Haziran'a kadar https://www.danielwellington.com/global/ sitesinden yapacağınız alışverişerinizde serroseDW kuponunu kullanırsanız %15 indirim kazanabilirsiniz.

Saat sevenler kimler görelim?

Fossil saatlerim yazısı için buraya tık tık

3 yorum:

  1. Hayirli ugurlu olsun kuzum... ALLAH iyi gunlerde kullanmak nasib etsin... Bende saat seviyorum ama ya vitrinde yada baskalarinda... selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan ikisini de her saniyen ayrı güzel ayrı değerli geçsin inşallah
    sağlıcakla

    YanıtlaSil
  3. Seviyorum ama uzaktan... Bir tane bile yok,cidden neden yok ya alıcam bende cidden.Çok güzel seninkiler güleee güle kullan

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül