9 Mayıs 2016 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #200

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.




Teyzemi uğurladık, annemle kaldık. Annemi de ön koltuğa transfer etmiş olduk böylece.




Gece gece maske hali :)


Annemle gezmeye gittiğiniz zaman, her açıdan bir sürü fotoğrafınız olur :=) Teşekkürler anne

Bugün Yoshi iş çıkışı partiye gidecek, hal böyle olunca trenle gitti bugün işe.

Geçen haftadan beri ağrıyan 20'lik dişlerimin çağrısına dayanamadım. Bugün dişçiye gittim. Temizliği yapıldı. Haftaya çekilecek :(

Bugün bu serinin 200. yazısını yazıyorum. Hiç ara vermeseydim çok daha önce 200. yazı olurdu ama bugüne nasipmiş.
Yazmayı en sevdiğim yazılardan, yazmadığımda en çok sorulan, eksikliği hissedilen serim.
200. haftamız kutlu mutlu olsun.
Yol arkadaşlığınız için teşekkürler.
Yazmadığım Pazartesi'lerde yazı nerede? Güne, haftaya başlayamıyorum diyenler var ya çok tatlısınız.
Bu yazı sizin için :)

Bu hafta çoook güzel geçsin hepimiz için!


4 yorum:

  1. 200 oldu mu sergül ablacım ya... 100'ü bile bir kaç gün önce görmüşüm gibi geliyor bana. Zaman ne kadar da hızlı geçiyormuş. 20'likler için de geçmiş olsun ^^

    YanıtlaSil
  2. Siz çook güzel bir insansınız.
    İyi ki tesadüfen denk geldi de sizi tanıdım. Dualarımdasınız����

    YanıtlaSil
  3. Siz çook güzel bir insansınız.
    İyi ki tesadüfen denk geldi de sizi tanıdım. Dualarımdasınız����

    YanıtlaSil
  4. Sergülcüğüm seni yeni tanıyorum tuhaf birşekilde sayfan denk geldi.tanıdığımada çok mutluyum.sen ve senin gibi insanların var olduğunu bilmek insanı hem cesaretlendiriyor hemde güç veriyor.sayfana bakmadan geçemez oldum:) iyi dilek ve dualarım seninle..

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül