11 Kasım 2015 Çarşamba

Swarovski Edition EDT (2) 2014


Türkiye'ye gelmeden önce almıştım bu parfümü, alırken bu kadar bayılacağımı bilmiyordum tabii :=)
Swarovski Aura parfümünün deneme boyunu kullanmış ve bayılmıştım. O yüzden bu modeli indirimde görünce denemek istedim. Gelmeden önce kullanıp, bayıldığım için Türkiye'ye gelirken de yanımda getirdim.

Gülşah, ablam ve hatta sanırım annem de zaman zaman kullandılar. Ben de sürekli kullandım ve bayıldım. Dönerken şişeyi ablama bıraktığım zaman biliyordum ki yenisini alacağım.


Ve olay gerçekleşti :) Son kalan şişeyi ben aldım. 2 tane alma niyeti ile gitmiştim ama kısmet :)
Kokuları tarif etmek gerçekten zor olduğu için sadece çoook güzel bir koku demekle yetineceğim. Kendimde çok kalıcı bulmasam da aile bireylerinde sürekli kokuyor gibi geldi.

Bir de alıntı yapayım meraklılarına


  • Üst notalarında armut ve kırmızı frenk üzümü
  • Orta notalarında yabani gül ve beyaz orkide
  • Alt notalarında vanilya, sedir ve beyaz misk

Türkçe sitelerde bulamadım bir tek Strawberry'de var ilgilenenler buraya tık tık 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül