16 Temmuz 2015 Perşembe

Nature`s Path Dark Chocolate Chips


Organik Alışveriş yazımdan ilk ürünle karşınızdayım. İlk iherb.com alışverişimin kesinlikle en güzel ürünü buydu. Bitter çikolatalı tahıllı bar!  Allah'ım çok ama çok sevdim. O kadar sevdim ki hemen bitirdim.

Paketin içinde 5 adet ürün var. Bence hem lezzetli hem de doyurucu. Bir de üzerine sağlıklı. Daha ne olsun :)
Satın almak için buraya tık tık  Aldıktan sonra yorumlarınızı bekliyorum :)


Az önce eve 2. iherb alışverişim ulaşmış olabilir :) Onu da fotoğraflar yazarım :)

Tabii ki bir de videosu var.



3 yorum:

  1. Afiyet olsun Sergül ablacım tahıllı olması güzel ama çikolata olması benim için yeterli :D

    YanıtlaSil
  2. Serrose hanım sağlıklı beslenme konusunda titizsiniz kombu çayını netten araştırırsanız Türkiye ye geldiğinizde adres bildirirsiniz size çay ve mantar gönderelim eşim evde kendimize ve eşe dosta armağan etmek için yetiştiriyor.Reflü tedavisi için kullandım cilt lekelerinde faydalandım ilgilenirseniz irtibata geçeriz.Meryem

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül