20 Temmuz 2015 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #187

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.


Bu sene de çok gitmek istemiştik Ortanca festivaline ama hem hava şartları hem de izin günlerini ehliyetim için uğraşırken geçirdiğimiz içiin gidemedik. Geçen senenin fotoğrafları sağolsun!


Hayatım tamamen tercihler üzerine kuruldu artık. Efsun uyuduğunda ne yapacaksın sorusu kafamda hep :) Genelde ben de uyuyorum :)

Sıcağı sevmeyen bir hatun kendisi. Klimayı pek tercih etmiyorum yatak odasında. Oturma odasında mecburen açık. Yatak odasında devreye yelpaze giriyor :)

Kızı uyutmuşum ve Sabahattin Ali okumuşum :) Birkaç sayfa sonra uyanmış ya da ben de uyumuş olabilirim :)


Bayramın ilk günü şansımıza Yoshi izinliydi. Biz de avm gezmeye gittik :)

Yoshi sinemaya girmek istedi. Ben de bir kitap alıp, onu bekledim.

Umarım bu hafta da çoook güzel geçer hepimiz için.
                                                   Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

5 yorum:

  1. Efsun meleği uyusun:) yanında meleğin varken sen de uyu:) bunu yapabiliyorsan çok güzel. öpüyorum

    YanıtlaSil
  2. Çok şekersiniz Sergül abla Efsun'un kameraya bakışı çok tatlı gittikçe Yoshi enişteye benziyor bence hepimiz için huzurlu bir hafta olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  3. yatak odama tavana monte edilen pervanelerden aldım, memnunum. klima ben de kullanamıyorum, rahatsız ediyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  4. yatak odama tavana monte edilen pervanelerden aldım, beni de klima rahatsız ediyor. sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Her gün daha güzel bir kız oluyor Efsun Maşallah öpesi mıncıklayası geliyor insanın

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül