1 Mart 2015 Pazar

Pazar Fotoğrafı #46

Diğer Pazar Fotoğrafları için buraya tık tık 




Bir takipçim haber verdi. Bu fotoğrafımı Eskişehir'de bir fotoğrafçı kullanıyormuş dükkanında mı, sergide mi ne tam olarak bilmiyorum.

Ben anlayamıyorum internetten fotoğrafları çalıp, kendininmiş gibi göstermeyi.

Tost fotoğrafım çalınıp 'okuldan sonra tost yaptım kendime' diye paylaşıldı
Kendi fotoğrafım Van'da bir fotoğrafçının vitrininde
Kameralarımın fotoğrafları binlerce kere 'kendilerininmiş' gibi paylaşıldı
Kedilerim 'kedileriymiş' gibi
Kitaplarım, masa hallerim, okuma hallerim yani aslında çoğu şeyim çalınıp paylaşılıyor.

Özenip, imrenip, beğenip (ç)almak bir yere kadar da işi fotoğrafçılık olan birinin de işini çaldığı fotoğraflarla yapması, benim için sadece mide bulandırıcı.

Hayatta en gurur duyduğum şey 'kendim olmak'

Çok mükemmel, çok süper, çok her şeyi tam olduğumdan değil.

Eksikliklerimle, yanlışlarımla, yokluğunu çektiklerimle bile gurur duyabildiğim için seviyorum kendimi!

İnsanın elinde kendi olmak gibi bir şansı varken, çalıntı fotoğraflarla sahte dünyalar yaratılmasına benim kafam basmıyor.

İyi ki de basmıyor!
İnşallah da basmaz!

İnsan kendisiyle, kendi sahip olduklarıyla mutlu olursa önünde başka başka kapılar açılıyor çünkü.
Yani işin sırrı kendini bilmek ve şükretmek de bence.

Bu Pazar gününü siz de buna ayırın.
Yaşınızı, başınızı, şehirinizi, ailenizi, eşinizi, çocuğunuzu vs bahane etmeden bir sorun kendinize
ne kadar kendinizsiniz?

Yaptığınız şeylerin ne kadarını 'kendi iradenizle' yapıyorsunuz. 
Bugün sorgulama günü olsun.
Bakın aynada kendi gözünüzün içine!

Hadi gittim ben :)

Nereden nereye geldim yine :)

4 yorum:

  1. Mükemmel bir yazı olmuş Sergül ablacım

    YanıtlaSil
  2. boşver sergül abla hayatta bazı böyle çalıntı yapanlar olur takma neyseeeen fotografa bayılddıımm <3 senı cok ama cok sevıyoruumm <3

    YanıtlaSil
  3. "Hayatta en gurur duyduğum şey 'kendim olmak'

    Çok mükemmel, çok süper, çok her şeyi tam olduğumdan değil.

    Eksikliklerimle, yanlışlarımla, yokluğunu çektiklerimle bile gurur duyabildiğim için seviyorum kendimi!

    İnsan kendisiyle, kendi sahip olduklarıyla mutlu olursa önünde başka başka kapılar açılıyor çünkü.
    Yani işin sırrı kendini bilmek ve şükretmek de bence."

    O kadar güzel ifade etmişsiniz ki, bayıldım. Mutlu olmanın anahtarı bu işte.İnsan kendisiyle barışırsa ancak, daha önce görmediği, görse de anlamadığı şeylerin farkına varıyor. Gerçekten farklı kapılar açılıyor insanın gönlünde. Boş şeyler için kavga etmek, kalp kırmak çok anlamsız. Sizin cümlelerinizi akıl defterime kaydettim. Allahtan sizi sağlıkla, mutlulukla, huzurla ve kolaylıkla bebeğinize kavuşturmasını diliyorum. Annenize, Yoshi'ye selamlar sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba. Bu makinelerden burada da satılıyor. Geçenlerde Sirkeci'de gördüm. Hatta heyecanla eşime "bunlardan Kore'de Japonya' da eski poloreidler gibi basıyorsun üsten çıkıyor bende istiyorum." Demiştim :)) Eğer o makineden varsa resmi kullanan şahısta belki nasıl göründüğünü göstermek için almıştır. Tabi bu izinsiz kullanmasına gerekçe değil. Birde bloğuna, sağ tık a kapama yap. Ben nasıl yapılıyor bilmiyorum ama arkadaşım bloğuma tasarım yaparken yapmış sağolsun. Resimlerimi ve yazılarımı çalamıyorlar. Eşine sor mutlaka biliyordur. Yada biraz araştır netten falan çok işini görecek. Sinirlenme sana sinir yasak ;) sevgiler

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül