17 Ocak 2015 Cumartesi

Mini Kozmetik Alışverişi



Son zamanlarda yapmış olduğum mini kozmetik alışverişim.

Soldan sağa

Future Labo Quick Cleanse Spa Lotion - Bunu kendim almadım. Komşumun hediyesi :) Komşuu teşekkür ederim.

Kao Liese  saç misti (まっすぐのばせるミスと) 

Kao Liese saç misti ( アイロンスタイルつくれるローション)

Honey'ce Honey Oil Hand Cream

Mellsavon Hand Cream - Floral Herb

Nivea Moisture Lip plus vitamine

Nivea Lip Butter - Vanilla& Macadamia - Sevgili Kadriye'nin hediyesi :) teşekkür ederim canım :)

Shiseido water in lip

K- Palette Lasting Eyebrow - 02

Ürünleri kullanmaya başladım. Haklarındaki mini görüşlerim için videoya beklerim. İyi seyirler :)

2 yorum:

  1. Güle güle kullan Sergül ablacım keşke Türkiye'de de satılsa böyle saç ürünleri bir kaç tane markanın olsa bile etkili değil Allah o güzel yüzünden tebessümü eksik etmesin.

    YanıtlaSil
  2. Dediğin gibi Shiseido Water in Lip sadece Japonya'ya özel ürünlerinden, başka yerde satışı yok malesef.. Sakuralısından bende çok memnun kaldım, çok iyiymiş. Dudaklarım felaketti 1 günde düzeltti. Bundan sonra devamlı alırım ben ondan :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül