8 Ocak 2015 Perşembe

Anneden Posta!! Kitap Alışverişi


İnstagram'dan babil.com'u duyunca denemek istedim. Şimdilik yurt dışına gönderimleri yokmuş. En kısa zamanda gelecek yazmışlar ama bakalım ne zaman olacak.
Aralık ayı boyunca indirim, alışverişinze hediye ve ücretsiz kargo hizmetleri vardı. 31 Aralık'ta bitti. Ama tabii devam eden başka kampanyaları da var.
Ben 5-6 kere alışveriş yapıp anneme yollattım. Annem gelenler arasından seçip seçip bana yolladı. 3 paket ulaştı.

İlk postadan çıkanlar.

Azra Kohen - Çi okudum, bitti bile :) 2014 okuduğum kitaplar videosunda bahsettim. Buraya tık tık 

Orhan Pamuk- Ben Bir Ağacım (hediye geldi)

Edith Wharton- Keyif Evi

Gabrielle Zewin- Huysuz Kitapçı Fikry'nin İnanılmaz Hikayesi yazısı burada tık tık 

Samed Behrengi - Küçük Kara Balık 2014 okuduğum kitaplar videosunda bahsettim. Buraya tık tık 

Harper Lee- Bülbülü Öldürmek

Halil Cibran - Meczup 2014 okuduğum kitaplar videosunda bahsettim. Buraya tık tık 



Yeyyy ikinci posta geldi bu arada. İçinde yarım kilo antep fıstığı vardı ama bugüne dayanamadı kendisi :)


Edith Warton - İki Kız Kardeş

Sandra Aamodt - Sam Wang - Çocuğunuzun Beynine Hoş Geldiniz

Pascal Mercier - Lizbon'a Gece Treni

Eric Faye - Nagazaki yazısı için buraya tık tık 

Halil Cibran - Ermiş

Sabahattin Ali - Kağnı Ses Esirler

Sabahattin Ali - Çakıcı'nın İlk Kurşunu


Ve şimdilik son posta :) Anneme A101 marketleriydi sanırım, orada ithal çikolatalar satılıyormuş gördün mü dedim? Çünkü annem de sever ithal çikolata. O da haberim var yollayayım mı sana dedi. Yok bana gerek yok. Burada bulabilirim dedim. Dedim ama kime diyorum :) Anne yüreği kitaplarımı çıkarıp, çikolata koymuş. Hehehe afiyetle yer ve okurum ben de :)

Derviş Şentekin - Beş Parasızdım Ve Katilimi Arıyordum

William Poundstone - Google'da Çalışacak Kadar Akıllı Mısınız?

Mason Currey - Günlük Ritüeller

Orhan Pamuk - Kafamda Bir Tuhaflık

Rik Kuiper - Tonie Mudde - Bırak Dağınık Kalsın

Veee tabii ki bir de video var. Bu kitapları neden seçtim, nereden gördüm vs gibi minik detayları anlattım.

İyi seyirler ve keyifli günler!




2014 yılı okuduğum kitaplar yazısı burada tık tık 

Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

18 yorum:

  1. Merhaba Sergül. Yeni kitapların hayırlı olsun. benim de bir kaçı dikkatimi çekti. büyük ihtimal alıcam. iyi okumalar. soruna gelince Bugs bunny olurdum. çünkü her sorun karşısında rahat ve akıllı davranarak üstesinden geliyor. :) kendine iyi bak . sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sergül,
    Geçen gün yolum A101'e düşünce kulaklarını çınlattım :)
    Senin bu ara adından çok bahsettiğin Toffifee vardı, neyse ki annen sayesinde sende çikolatana kavuşmuşsun, afiyet olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Bende sadece Çi kitabını okumuştum bir ara herkesin elindeydi bende merak edip almıştım.

    YanıtlaSil
  4. Google da çalışacak kadar akıllı mısın kitabını merak ettim onu kesin alıp okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  5. merhaba sergül benim sormak istediğim bir şey var belki ben dikkat etmemiş de olabilirim ama pek romantik kitapları sevmiyorsun sanırım okumuşta olabilirsin bu SARAH JIO serileri JOJO MOYES gibi yazarların kitapları hakkında ne düşündüğünü merak ettim.yazarsan sevinirim.sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Lisbon'a Gece Treni'nin filmi de oldukça güzel, kitaptan sonra tavsiye ederim :) Ben filmi izledikten sonra öğrendim kitabı olduğunu :(

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel kitaplar bunlar ya, kitap alışverişi yapasım geldi. :)
    Orhan Pamuk için şöyle bir önerim var, ilk önce ben bir ağacım kitabıyla başlamanı tavsiye ederim. O kitabında diğer kitaplardan bölümler yer alıyor tek tek. Hem daha çabuk okunuyor hem de kafamda bir tuhaflık kitabına hazırlık yapmanı sağlıyor. Ben bir ağacım kitabında, kafamda bir tuhaflık kitabından bir bölüm var. :) Orhan Pamuk'u okumak zor sahiden. Ben en çok Sessiz Ev ve Kara Kitap romanlarını seviyorum. Kara Kitap muhteşemdi. Orhan Pabuk'un kitaplarını sırasıyla Sessiz Ev > Kara Kitap > Benim adım kırmızı > Yeni Hayat > Beyaz Kale okumanı tavsiye ederim.
    Keyifli okumalar ^_^

    YanıtlaSil
  8. Sergül Hanım, eğer okumadıysanız Paul Auster kitaplarını şiddetle tavsiye ederim nacizane :)) Sevgilerle...

    YanıtlaSil
  9. nagazaki kitabını beğenmiştim.. ilginç bir hikaye :)
    çikolataların hayırlı olsun :D

    YanıtlaSil
  10. Selam...Gaziantep te yaşıyorum ...eğer isterseniz size antep fıstığı gönderebiliriz.fakat oralara nasıl gönderilir bilmiyorum.sizinle daha önce bir alışveriş yapmıştık .5 yıl oldu .yumurta kalıbı almıştım sizden...hayırlı günler diliyorum.

    YanıtlaSil
  11. Sevgili Sergül,
    Sizi zevkle takip ediyorum. Öyle ki sondan başa doğru blog yazılarınızı okuyup aynı zamanda videolarını izliyorum. Şu anda 2013 yılındayım☺️ Ayrıca bir kitap sever olarak kitap yayınlarınız beni çok mutlu ediyor. Okumak istediklerimi not ediyorum. Keyifli okumalar...Dualarım sizinle...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. Merhaba! Sans eseri blogunuzla karsilasdim, kitaplar, yiyecek denemeleri (sebzeli dondurma! çok güldüm)...tesekkürler :o) Aysegül

    YanıtlaSil
  13. Serroseee ellerine sağlık :)
    Benim sana bi sorum var.Annen hangi kargoyla gönderiyor ve pahalı olmuyormu? Bende viyanada yaşıyorum ve kitap sıkıntısı çekiyorum.

    YanıtlaSil
  14. http://birnebzeedebiyat.blogspot.com.tr/

    kitap ve yazar tanıtımı ve yorumları

    YanıtlaSil
  15. Merhaba. Bütün videolarınızı özellikle de kitap videolarınızı çok beğeniyorum. Ben Tweety olurdum. Çok uyanık ve hep neşe dolu olduğu için :D
    Bu arada ben de Orhan Pamuk okuyamayanlardanım. Bir edebiyat öğretmeni olarak kendimi kınıyorum :( Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  16. Merhaba. Bütün videolarınızı özellikle de kitap videolarınızı çok beğeniyorum. Ben Tweety olurdum. Çok uyanık ve hep neşe dolu olduğu için :D
    Bu arada ben de Orhan Pamuk okuyamayanlardanım. Bir edebiyat öğretmeni olarak kendimi kınıyorum :( Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
  17. Sevgili Serrose; bende viyanada yasadigim icin turkce kitaplara ulasmak cok buyuk sıkıntı.Hangı kargoyu kullandıgını ve ucretlerı hakkında bılgı verırmısın?

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül