8 Aralık 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #162

instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi

instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.



Öncelikle geçen hafta İnstagram ile Pazartesi yazısının olmadığını fark edenler benim canımdır :) Çoook teşekkür ederim.

Günlerce yağmur yağınca, ertesinde güneş açması olay oluyor tabii :)


Eti Karam Gurme mini ne kadar güzel bir şeymiş ya. Keşke 1 paket getirmeseydim. Yummmm! Başar Öztürk Atanamayanlar kitabım bitti. Yazısı gelecek bu hafta içinde.


Kitap çantamı kullanıma açtım. En sevdiğim şey cafede kitap zamanı. Yoshi ile birlikte sık sık yapıyoruz Allah'tan :)

Kitap çantasını yakından görmek için alışveriş video burada tık tık 


Bu ikili var ya! İyi ki var :) Seviyorum huleynnn!

Birden çok soğudu bizim buralar. Yataktan çıkmak istemiyor insan. Öyle bir sabah gözümü açmadan mercimek çorbası düştü aklıma. Hemen inip pişirdim tabii. Mmm ellerime sağlık :)

Suits dizisine bulaştım Yoshi yüzünden :) O Japonca alt yazılı ben Türkçe alt yazılı seyrediyorum :)


Ve bu da bugünden. Neo'nun (Yoshi'nin ailesiyle kalan köpeği) klinik günüydü. Ben arabada bekleyip uyudum :) Ohhh mis!

Üzerimdekini Japonya'da Gördüm bloğundan hatırlayanlar oldu :) Dayanamadım aldım. Ama tabii  bende göbek olunca mankendeki gibi durmadı :(

Mankende nasıl durmuş diyenleri alalım buraya tık tık 

Geçen hafta Yoshi çok çalıştı, ondan biraz bunalımda geçti. Bu haftaya izinli başladık ya ağzım kulaklarımda :)

Japonya'da Gördüm bloğum için buraya tık tık.

İşte böyle geçti bir hafta!

Hepimiz için çoooook keyifli ve sağlıklı geçer bu hafta inşallah!

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

2 yorum:

  1. Güle güle giy yeni gömleğini, çok da yakışmış:) Frida'nın kitabı beni çok etkilemişti, ne kadar dramatik bir hayat yaşamış... Atanamayanlar da okuma listemde olup da henüz almadığım bir kitap, yazısını merakla bekliyorum.. bu arada instagramla pazartesi'leri iple çektiğimi ve her pazartesi mutlaka bloguna uğradığımı hatırlatayım:)) mutlu, sağlıklı ve harika bir hafta dilerim, sevgiler:)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül