7 Kasım 2014 Cuma

Ben Severek Okudum



Sürekli tavsiye kitap maili ya da yorumu geliyor. Ben tanımadığım insanlara tavsiyede bulunmayı pek doğru bulmuyorum. Bu yüzden ben ortaya atayım, siz size uygunsa karar verin. Yani kitap tavsiye etme işi çok zor bence. Karşındaki kimdir, neleri okumuş bugüne kadar, neler yaşamış, kimleri sevmiş gibi birçok alt başlığı var bence.

Ben geçen yaz (Türkiye'de) okuduğum kitaplardan seçme yaptım sizin için. Bu 6 kitabı gerçekten zevkle okudum. Ve hızlı okuma oldu her biri.

Fedai- Angutyus
Gerçekten ama gerçekten elimden bırakamadım. Uyumadan önce başlamış ve tek göz, hatta yarım göz okumak için paraladım kendimi.
Blog yazısı için buraya tık tık 

Frida Kahlo
Bu serinin tamamını istediğimi söylemiştim. Dün yenileri geldi. Çok mutluyum. Benim gibi sanat üzerine okumak ve kolay bir başlangıç yapmak isterseniz şiddetle tavsiye ederim.
Blog yazısı için buraya tık tık 

Canım Aliye, Ruhum Filiz - Sabahattin Ali
Mektup türü okumayı sevenler kaçırmasın. Ben böyle güzel bir aşk okumadım. Benden sonra birçok kişi satın aldı ve pişman olanını duymadım :)
Blog yazısı için buraya tık tık 

Ben 5 kere iyilik yaptım 
Çocuklardan öğrenilecek ne var ya da çocuklardan öğrenilecek çok şey var diye merak edenler için keyifli bir okuma olacaktır. Her yaş grubuna uygun bence. Hatta kitapta adı geçen başlıklar hakkında kendi çocuğunuza ya da kendinize de sorular sorabilirsiniz.

Sınır Tanımayan Cesetler - Amelie Nothomb
Değişik hatta biraz da durağan ama lezzetli bir kitaptı bence. Bu yazarı genel olarak seviyorum sanırım.
Blog yazısı için buraya tık tık

Bakırköy Akıl Hastanesi'nden Anılar - Psikiyatrist Dr. Latif Ruhşat Alpkan
Ayıp olmazsa kendimle övüneceğim :) Yazın biraz meşhur ettim kitabı. Alıp okuyanları gördüm ama kimse sende gördüm demedi :) Böyle de bir şey var. Sende gördüm demeye çekinenler :) Burnu düşse almazlar bu gruba mı giriyor :) Neyse :)
Bu kitap gerçek hayatı anlattığı için hem keyifli, hem hüzünlü hem de öğretici. Kesinlikle şans verin derim ben.
Blog yazısı için buraya tık tık

Yaz tatilinde bolca yattığım ve dinlendiğim için oldukça okudum. Başka neler okudu bu kız diyenleri buraya alalım tık tık 

Ya da çayı kahveyi kapın videoya beklerim :)




Okuduğum Kitaplar yazılarım için buraya tık tık

1 yorum:

  1. Su Bakirkoy hastanesi kitabini ben de merak ettim, tanimiyorum. Turkiye'den gelen olursa siparis verecegim. Soyluyorum bak, ben sende gordum:))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül