14 Nisan 2014 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #136











instagram kullanıcı adım:serrose
Yoshi'nin kullanıcı adı:yoshijaponbalik
Ablamın kullanıcı adı:sermoon09
Annemin kullanıcı adı:3kizannesi
instagram web üzerinden beni takip etmek isterseniz buyrun bu linke.

Bakalım neler olmuş geçen hafta. 

Sonunda bizim kıza uygun bir erkek buldum. Kendisini Sailor Moon'dan çaldık ama olsun o kadar :)


Sakura işte daha fazla ne desem boş.

Nagoya'ya One Direction lisanslı mağazası açılmış. Tesadüfen görünce girdik içeriye. Takıldım bizim çocuklarla beraber.

Bu arada beni fanı olmakla ya da olmamakla suçlayan kişileri çok bencil buluyorum.
Ay bunları mı dinliyorsun ya da bunları neden dinlemiyorsun yargılaması kimsenin üzerine vazife değildir!


Uzuuuuun zamandır kitap bitiremiyorum. Bakın okumuyorum demiyorum ama bir kitaba vurulup bitişe kadar gidemiyorum. Vardır bi hayır!
Ama okumaya devam. Elimin kitaba değmediği bir gün yok şükür.
Ve yine çok şükür ki elinde kitap düşmeyen bir kocam var :) Şükür şükür şükür


Sercan'ım artık host oldu. Ve THY'de çalışıyor. İlk Japonya uçuşunda beni unutmadı ve Nagoya'dan mini bir paket yolladı. Halley de vardı içinde. Ne çok özlemişim bilmeden. Kesene bereket canım kardeşim.

Sercan kim diyenleri bu yazıma alayım tık tık. 


Çantasında neler vardı Sercan'ın bakmak için buraya tık tık 



Durgun geçen haftalardan biriydi benim için. Umarım bu hafta çok güzel geçer.

Daha fazla fotoğraf için tumblr'e buyrun 

1 yorum:

  1. ben ılk ınstgarma bakınca sergul abla ne yapmıs sıye bakanlardanım sen uzulunce uzulun sen sevınınce sevınenlerdenım *-* mutlu salılar artık sana

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül