18 Eylül 2012 Salı

Uzak


Oruç Aruoba'nın Uzak kitabına başladım bu akşam hatta bu yazıyı yazmak için ara verdim.(18 eylül)
Az önce okuduğum satırlar beni düşündürdü ve hemen sizinle paylaşmak istedim.Önce alıntıyı yapalım.



Altını çizdiğim satırlar beni çok etkiledi ve düşündürdü.Belki de böyle bir duyguyu henüz çok yakın yaşadığım içindir.Kendimi düşündüm,vedalarımda beni arkaya baktıran şey neydi diye.Sonra defterime şunları yazdım.

-Bu duygu,bu duyguya sahip olmak,böyle bir duyguyu yaşatanının olması bence paha biçilemez.
Kaç kişi siz gözden kaybolana kadar sabırla bekler ki?

Sizi sabırla bekleyen kişi sizi karşılıksız sevendir (bence)

Siz bekleyenlerden misiniz?


10 yorum:

  1. bende bekleyenlerdenim,hem de gurbette olmam sebebiyle beklenenlerden...ama insanı en çok ve karşılıksız seven annesi galiba..

    YanıtlaSil
  2. Oruç Aruoba'nın özleme dair çok güzel alıntıları var.
    Altını çizdiğin ve kattığın yorum çok güzel.
    Bu da benden bir Oruç Aruoba alıntısı:

    Özlem, özleyenin özlenen ile yeniden buluşma olasılığı arttıkça, ya da zamanı
    yaklaştıkça, -garip ya işte-, azalacağı yerde, çoğalır:-

    Özlemi azaltabilecek tek şey, çünkü, özlenenin kendisidir -özleyenin
    'kollarında', kanlı-canlı, orada, olması...

    Özleme tek çare, özlemin, artık, olamamasıdır-
    yoksa, özlem, hep, vardır...

    YanıtlaSil
  3. Katılıyorum düşüncelerine:)
    Bu arada Oruc A. ''İle'' diye bir kitabı var onu da tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  4. Evet canim, bende bekleyenlerdenim. Sevgilerimle, Cana

    YanıtlaSil
  5. benim basıma geldi allah gidenede geride kalana sabır versin.. güzel bir post olmuş teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Ben de yeni yasadim bu duyguyu, giden olarak, ayrilik zor.

    YanıtlaSil
  7. bir gün d&r a gitmiştim. kitap bakıyordum. bu yazarın kitaplarını da çok severim. tesadüfen bu kitabını elime aldım ve rastgele bir sayfa açtım. senin fotoğrafını cektiğin yer çıktı direkt önüme :) içinde bulunduğum duruma o kadar uygundu ki. tokat gibi vurmuştu yüzüme hiç unutmam :)

    2 yıldır bekliyorum. her seferinde arada bir geri dönüp bakıyor, yokluyor... sonra da defolup gidiyor :) pelteye düşmüş sinek gibi oynadı resmen benimle.
    artık beklemiyorum.

    YanıtlaSil
  8. Sergul konuyla alakasi var yada yok ama yazmak istedim ben ailemden uzakta yillarca yasadim fakat hicbir zaman bebegim olduktan sonra oldugu kadar bana uzaklik koymadi.Simdi seni dusununce senin adina inanki uzuldum bir gun seninde bebegin olucak inan insan ucan kustan medet umuyor hic kimse insanin annesinin yetini tutmuyor allah yardimcimiz olsun.

    YanıtlaSil
  9. Söz gerçekten doğru.. Dönüp arkaya baktığımda, arkamdan baktığını bildiğimden dönüyorumm.
    Zaman zaman hem bekleyen, hem bekleten oldum.
    Bekleyenken bekleten varsa, bekletenken bekleyen varsa, işte o zaman ikisi de güzel..

    YanıtlaSil
  10. özlem en yoğun andır beklediğini bilerek ardına bakmak işte o sevgidir...

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül