2 Ocak 2012 Pazartesi

İnstagram ile Pazartesi #33

2012'nin ilk instagram ile pazartesine hoşgeldiniz.
 Yılbaşına 1 kalan postacı elinde koca bir zarfla gelmişti.Annem sürpriz yapmış resmen bayram ettim.BU fotoğraftaki güzellerin bir çoğu yok artık.Anne bir kere de buradan teşekkür ederim.
 Son Nagoya turumuzda bu mürekkepler benim oldular.Çok heyecanlıyım :) Gerçi Scarlet olanı Lamy kalemimle denedim bile.Renk süper :)
 Sonunda moleskine defterimi bitirdim.2012 için sırdaş bu defterimi seçtim.Birkaç sayfasına yazmıştım zaten şimdi tam zamanlı yazma zamanı :)
 2012'ye girerken bir kutlama yapmadık.Çünkü 23'ü gecesi bizim evde arkadaşlarla mini bir  parti yapmıştık.31'i gecesi aile ile geçirilen bir gün.Benim ailem Türkiye'de,Yoshi'nin ailesi Nagoya'da olduğu için 2 kişi giriyoruz her sene.Bir de Yoshi 31 aralık,1 ocak,2 ocak çalışıyor genelde.Dışarıdaki eğlenceleri kalabalık ve gereksiz buluyor.Bu sene son gün çok yorulunca tv karşısında uyuyakaldı.Bende uyandırmadım :) Mahsun bir durum ama üzüldüğüm yok.Yeni evde inşallah daha güzel etkinliklerle gireriz yeni yıla :)
 Yazmayı hep aksattığım 3 yıllık günlüğümü de gözümün önüne koyuyorum artık.Şimdilik 2 de 2.İnşallah boşvermem gene.
 Yeni defterin ilk sayfasını stickerlarımla süsledim.Hepsine bayılıyorum.
 Bu caffe latteyi çok seviyorum.Normal olanı satıştan kaldırıp light ürünü çıkardılar.Tadı hemen hemen aynı bir şikayetim yok yani.Yanındaki choco-pie a ise hastayız Yoshi ile :)
 Bu büyük ataçlara bayıldım.Ajandalar için çok kullanışlı.Karamelli fotoğrafta kullanıma açtım bile.
Ve bu son fotoğraf bana ait değil.Annem facebookta bulmuş yolladı bana.

Bu fotoğrafa hayatımın özeti diyebiliriz :)
Japon Balığım&Karamelim&Kitaplarım ve ben :)

Yeni yılın ilk haftası çooook güzel geçsin inşallah :)

11 yorum:

  1. hersey cok guzel, ama sonuncusu harika

    YanıtlaSil
  2. :))) bayıldım son fotoya

    güle güle kullan cicilerini.sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. son fotoğrafa bayıldım.... bence de tam seni anlatmış :)))

    YanıtlaSil
  4. en üstteki paket içeriğine bayıldım. Birine ne alacağımı bilemezsem, ben de genelde böyle bi paket hazırlarım. Çok tatlı:))

    YanıtlaSil
  5. Tüpte çokokrem mi gördüm!!
    Çocukluğumdan beri bayılırım. Ama annem komşunun çoğu bu yüzden krem yemeye başladığı için almıyordu bana. Benim o aptal çocuktan akıllı olduğumu bir türlü anlatamamıştım.

    Ve itiraf edeyim, günlük tutmana çok özendim. Liseden beri hiç yazmıyorum :( Oysa ne güzeldir insanın kendi yazdıklarını okuması..

    YanıtlaSil
  6. afiyet bal şeker olsun:) o balon da gözümden kaçmadı annen çok şeker:)

    YanıtlaSil
  7. Ayy ne kadar güzel fotoğraflar! Japonya'yı çok seviyorum, orada yaşamak müthiş olmalı=) bir gün mutlaka ben de ziyaret etmek istiyorum; özellikle kırtasiye ürünlerindeki çeşitliliği ve kalitesi o kadar iyi ki geldiğimde bir sürü kırtasiye ürünü alacağım^.^özellikle kawaii olanlardan;))
    İyi seneler=))

    YanıtlaSil
  8. O büyük ataçlara bayıldım!

    YanıtlaSil
  9. sergül..ne olur defter kalem fotosu koyma..bak gözüm kalıyor....hele de benim gibi kendini frenlemeye çalışan bir kırtasiye manyağına kötü örnek oluyorsun...

    bir de sorum var..cidden bu japonlar çok mu çalışıyor...

    YanıtlaSil
  10. Canım benim yeni yılın ilk haftası ve sonraki haftalarıda umarım hep güzel geçer .
    ya sonuncu fotoğraf cidden bombaymış .
    sizin şu anne kız aşkına bayılıyorum .
    Birde annenin gönderdiği paketten çıkanlara :D

    YanıtlaSil
  11. Harika bir blogunuz var çok samimi ve eğlenceli :) izleyicinizim :) birtasimkaynasin.blogspot.com

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül