5 Ocak 2012 Perşembe

Bugün Güzel Bir Gündü


Aralık ayının sonlarına doğru canım çok toffifee çekmişti.Burada bulunmuyor malesef.İnstagramdan paylaşınca sevgili Hatice ben sana yollamak istiyorum deyince.Çekindim olur diyemedim ama sonra mailleştik ve adresimi verdim.Günlerdir beklediğim paket bugün ulaştı.Yanına Hollanda abur-cuburlarından da eklemiş.Çooook mutlu oldum.Hatice çoook teşekkür ediyorum sana.
Anneden gelen eti puf veHatice'den gelen portakallı çay eşliğindekitabımı okudum ve fonda Michael Bolton vardı.
 Paketin esas amacı toffifeenin ilk paketi bitti bile :) özlemişim çok.
 Sonra Yoshi geldi eve elinde zarflarla.Gene uzun zamandır beklediğim bir zarftı gelen bu sefer Almanya'dan.
Sevgili Burcu süper paketlemiş.Her detaya bayıldım.
Burcu benim için bana benzeyen bir broş yaptı elleriyle.Bubucan kızımızın adı :) O da benim gibi gözlüklü,saçını tepeden topluyor ve atkı hastası.
Burcu Bubucan'a parfümünden sıkmış zarfı açmaz mis koktu ortalık.

Çok teşekkür ederim Burcu :)

Burcu'nun blogları için buraya ve buraya tık tık
Süper resimler yapıyor bayılacaksınız :)



Sanal dünyadan hayatıma giren bu güzel yürekli iki insan!
Dünyanın bir ucundan diğer ucundaki birini çok ama çok çok mutlu ettiniz!
Her güzel şey sizin olsun!
Teşekkür ederim size  çok :)


8 yorum:

  1. ne güzel. ben de mutlu oldum okuyunca :)

    YanıtlaSil
  2. Canım benim mutlu olmana sevindim, senin mutluluğun ile ben de mutlu oldum:=) Senin kadar yazı yazarak duygularımı ifade etme konusunda çok başarılı olduğum söylenemez ama ne kadar güzel bir duygu ki dünyanın bir ucundan başka bir ucuna sevgi yumağı büyüyebiliyor:=)

    Kocaman Öpüyorum seni,
    Yeni yıl ile birlikte BuBucan sana şans getirsin...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Yani ne desem bilemiyorum, bu kadar tesekkuru hak ediyormuyum?
    asil ben tesekkur ederim incelik gosterip blogunda da ayrica tesekkur ettigin icin. seni mutlu edebildiysem ne mutlu bana:) opuyorum kocaman kocaman.

    sevgiler,

    Hatice B.

    YanıtlaSil
  4. sanırım orda birde karamelli hollanda waffle ı var :) kahveni yap ve bardağın üstüne kapatırver..karameli ısınıp eriyince çok güzel oluyor :) afiyet olsun ^^

    YanıtlaSil
  5. Broş çok güzel. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  6. Nammm Toffifee :)) Canım istediii ama :))

    Afiyet olsun kuzum^^ Bubucan çok hoşmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  7. aiii yorum yaz kısmını bulamadım:)))

    kız! neler yemişinnn:)))

    bu sıra bende de var bir pis boğazlık yalan yok:)))


    kissss
    SEd

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül