6 Eylül 2011 Salı

Almayacağım #6

 Almayacağım serisini özleyenler,evde uygulamaya başlayanlar el kaldırsın :) Bu yazı 3 aydır falan yazılmayı bekliyor.Fotoğrafları o zaman çekmiştim.12 adet el kremi ile başlamıştım ki malesef Türkiye tatilimde yine el kremi aldım :( onlar en altta olacak.
 Değişik değişik el kremlerini kullanmayı seven biriyim.Tek sorun sürmeyi unutmam.Çantamda,masanın üzerinde,pcnin yanında olsalar bile unutuyorum.Neyse önümüz sonbahar,kış belki daha çok gelirler aklıma.
Fotoğraflarda kırmızı ile işaretlenmiş olanları bitirdim.Bu süre içerisinde ohh çok şükür :)
Ama bu 3 güzel eklendi.Selesta bir İzmir firması sanırım.Ülke genelinde satışları var mı bilmiyorum.Ben Söke halaydan almıştım.Çoook güzel kokuyorlar hem de zeytin yağı özlü.Eee ben egeliyim içinde zeytin olan her şeye zaafım vardır.Özetle çok severek kullanıyorum.
Zeytin ile ilgili bir dip not daha ben ege zeytininden başka zeytin yiyemem :( Bu yüzden çoook özlüyorum.

Uzun lafın kısası almayacağım el kremi serisi 12 krem ile başlamıştır efendim.
Siz de dökün el kremlerinizi kaç tane çıkacak bakalım :) Bitirelim ki yenilerini alabilelim.

9 yorum:

  1. Seninki kadar detaylı değil ama ben de yapmıştım senden görerek küçük bir liste.

    http://izlerseslervedegoruntuler.blogspot.com/search/label/al%C4%B1nmayacaklar

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle bende unutuyorum crem sürmeyi ellerine nedense hep unutuluyor demekki benden baskalarida varmis...

    YanıtlaSil
  3. ebayda satılıyor buldum çok sagol serrose seviliyorsun :***

    YanıtlaSil
  4. arkonun bu meyveli kremleri harika yahuu, bayılıyorum onlara o bitirdiğin sarı tropikal kremi tek geçiyorum, ama diğerleri de harika, gece yatarken sürerim koklaya koklaya uyurum :))))

    YanıtlaSil
  5. Bunu hep söylemek istemişimdir. Çok şanslısın bence tümüyle. Seni çok seven bir kocan var öncelikle. Çok hoş bir evin var. Çok güzel kameran, çok güzel kitapların. Hele kitapların ahh. Gördükçe içim gider. :) Bir an önce büyüsem, işimi elime alsam ve her gün kitap alsam diyorum. Evde seni sık sık anıyoruz öyle ya da böyle bir şekilde. Hep mutlu ol. :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de kokularına aldanıp alıyordum ama sürmeyi unutuyordum senin gibi.
    Sonunda kalabalıktan bıktım hepsini attım, bir tane bıraktım =D

    YanıtlaSil
  7. Elif Ayvaz
    geldim bile ;)

    Nesliname
    yalniz degiliz :)

    miwako
    sevindim :)

    darkolivee
    bak iyi fikir ben de uyumadan once surmeyi denemeliyim :)unutmazsam

    Buket
    Cok tesekkur ederim.Benden daha guzelleri senin olsun ;) evdekilere selam diyorum :) sen de cok mutlu ol

    Lolikokory
    aaa ben bitirme yolunu sectim bakalim basarabilecek miyim :)

    YanıtlaSil
  8. aaaaa çok özlemiştik iyi ki yaptın ! o en baştaki arko nemler çok güzeller bende kullanıyorum ama senin baya krem birikmiş, alma artık =D

    YanıtlaSil
  9. sana cidden hak veriyorum aynı durumu bende yaşıyorum ama 6 aydır azmedip yeni krem almadım 5 adet de krem belirledim bitirmek için bir nevi prject pan gibi ama henüz birtanesi bitti :( sanırım en güzel yol (özellikle de kışın) uyumadan önce sürmek ve bunu alışkanlık haline getirmek :) sana da krem bitirme sürecinde başarılar dilerim :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül