8 Haziran 2011 Çarşamba

Zarf Yaptım

 Bu zarf yapımı kalıbında çoook uzun zamandır gözüm vardı.Ama bir türlü denk gelemiyorduk.Geçen hafta kırtasiye alışverişimizde ummadığım bir raftan çıkıverince karşıma aldım hemen tabii ki:)Mektuplaşmayı seviyorum bir ara bloggerlarla mektuplaşıyorduk ama iş hediyeleşmeye döndüğü için çok soğudum.Ne alsam,ne yollasam,az mı oldu,çok mu oldu stresleri beni çok gerdi.Şimdi bitirdik oh!Şimdi bir Seren ile mektuplaşıyoruz kasmadan memnunum çok :)
 Neyse dönelim kalıbımıza paketten çıktığında görünümü budur.
 Japonya'da hergün posta kutunuzda bir dolu gereksiz broşür olur.Artık kağıtları değerlendirebileceğiniz gibi renkli kağıtlarınızla da zarf yapabilirsiniz.Ben çikolata müzesinin broşürlerini kullandım.
 Kalıbımı kağıdın üzerine alıp,etrafından çizdim.
 Dış kenarlarından bir güzelce kestim
 Ortaya bu çıktı.Kıvırılması gereken köşeleri kıvırdım.
 Ve ta daaa.Kıvırılan köşeleri yapıştırdım.

Ve yapıştırıcım sağlam tutsun diye mini mandallarımla mandallayıp beklettim.Hastalık gibi oldu bende her şeyden zarf yapasım var :)
Sadece mektuplaşmak amacı ile değil.Scrapbooking için de kullanılabilir.Mesela ben çikolata müzesinin broşürünü kullandığım için içine müze biletlerini,fişlerini koyup saklayabilirim.
Daha neler neler :)Yaşasın kırtasiye dehaları!

14 yorum:

  1. Vaaauuuuuvvv çok süper bi şeymiş bu bayıldım!
    Keşke bunları yapabilecek alet edevatım, ve bunların haricinde sabrım olsa-beceremediğimde hemen çöpe atarım da güvenemedim kendime:))
    sergi gününü bekleriz efemm:))

    YanıtlaSil
  2. Çok kıskandım ama şimdi ben!
    Cidden kıskandım yaaaa :'(

    Seda :)

    YanıtlaSil
  3. çok hoş bişey bu ben kelime ezber calışmalarını yaparken kullanabilirim..:)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yapmissin,ellerine saglik

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel çok beğendim. Oradaki kırtasiye ürünlerini düşünmek bile istemiyorum. Renkli kalemler, kağıtlar,vs vs =)

    YanıtlaSil
  6. Vamos Bien
    hahah :) bekle zarflari :)adresi sensin :)

    Seda
    :( oyy kiskandirmak degildi niyetim :(

    esved
    aa mantikli ;) iste dusundukce bulunabilir kullanilacak yer ;)

    Butu
    tesekkur ederim ;)

    rebelsea
    ah ah ah ah diyorum sen anla :)

    YanıtlaSil
  7. çok güzel bir fikir bu. ben 10-15 yaşları arasında, minik zarflar yapıyordum. en büyüğü el kadar. kağıtlarda defter kaplarıydı ve aralarına fotoğraflar, dergilerden kesilmiş sevdiğim resimler, eskizlerimi vs. koyuyordum. halen duruyor o zarflar. bu kalıpta güzelmiş. aynısını yapmaya başlayabilirim...

    YanıtlaSil
  8. Ama kıskandım banane yaa:)
    Bende bulacağım bundan gerekirse bütün Bursayı alt üst edeceğim:))
    Şaka bir yana hayırlı olsun :)) :p

    YanıtlaSil
  9. sanırım tüm fikirlerinizi kıskanıp çalıcam :) çok süper

    YanıtlaSil
  10. Kırtasiye postlarını takip ediyorum ama daha fazlasını istiyorum :D Yenileri eklendikçe burada görmek isteriz. Kendime hakim olmalıyım =)

    YanıtlaSil
  11. adresimi biliyor musun ki:)

    YanıtlaSil
  12. serrose
    Türkiye'de var mı ki bu kalıplardan bir bilgin var mı bende kırtasiye delisiyim ayrıca kitap ve kitap ayıracı delisiyim ne zaman yolum D&R' a düşse mutlaka bir şey alır çıkarım :D

    YanıtlaSil
  13. serrose
    Türkiye'de var mı ki bu kalıplardan bir bilgin var mı bende kırtasiye delisiyim ayrıca kitap ve kitap ayıracı delisiyim ne zaman yolum D&R' a düşse mutlaka bir şey alır çıkarım :D

    YanıtlaSil
  14. Çok hoşuma gitti keşke Türkiye'de de olsa belki de vardır :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül