28 Haziran 2011 Salı

Universal Studios Japan 2


Universal gezimizi hala yazmadım ve dolayısı ile unuttum ayrıntıları.1 günün nasıl geçtiğini anlamadığım günlerden biriydi.Özellikle finali en güzeliydi.Final başka bir yazıya bugün gün içerisindeki fotoğrafları paylaşacağım.
 Aslında etkinlik peşinde koşmaktan,sıra beklemekten pek fotoğraf çekilemedik.Her bir aktivite en az 50 dk sıra bekledik.
 Bizim 1 güne 7 etkinlik sığdırabildik.
 Sabah sabah hollywood dream ile başladık.Kahvaltı bile etmeden jet coasterda açtık uykumuzu :)
 Bu 7 etkinliğin içinde en bayıldığımız spiderman oldu.Hani resmen anlatılmaz yaşanır.Sırası çok olmasa bir daha girerdik.
 Parkta her detay ince düşünülmüş,hayal dünyası gibiydi.
 Yorgun,ayılamamış bir ben :)
 Park alanında restoranlar da etkinlikler gibi çok sıra beklemeli ve pahalı.Tecrübeli olanlar yemeklerini yanında getirmiş,piknik usulü yapıyorlardı.Sıra beklerken çantamda abur cubur olmadığına çok üzüldüm :(
 Terminatör 2 3-D Yoshi için girdik ben hiç sevmedim ama o bayıldı.Fena değildi diyelim orta yol :)
 Jaws kısacık sürdü o ve en uzun beklediğimiz sıraydı :S
 Etkinlikler sonrası karikatür çizimi sıramızı bir şeyler atıştırarak ve alışveriş yaparak değerlendirdik.
 Uzun süre aç kaldıktan sonra yemek bulan Japon balık :)

 Bir dükkanın içi ağaca bayıldım.
 Pembe panter cafe :) Universala bağlı bütün karakterlerin akla hayale gelemeyecek sayıda ürünleri vardı.
Cafenin içinde her şey pembeydi.Bende içeriye elimde pembe kameramla girince herkes dönüp bana baktı :) Garip bir durumdu.Dondurma ve keki buradan almıştım.

Bizim girdiğimiz etkinlikler

1-Hollywood dream
2-jaws
3-Jurassic park
4-back to the future
5-spiderman
6-terminatör 2 3-D
7-Space fantasy

universal studios japan in sitesi burada 
bazı etkinliklerin videoları var :)

Bir daha kesinlikle gitmek isterim.Bir güne yetmedi zaten bakalım nasip olacak mı :)

2 yorum:

  1. pembiş makinen çok güzelmiş, pembe panter cafeye de bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. süper bir gezi:))biz de buralarda senin yaotıklarını yapamıyoruz işte bak:))herkes birşeylere hasret :)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül