6 Mayıs 2011 Cuma

Midyeci


Efendime söylüyeyim ben midyeyi çok severim tamam tamam çok çok severim.Yalnız şöyle bir durum var ben her yerden midye yiyemem e hal böyle olunca yaklaşık 7 yıldır cep telefonumda midyeci Hasan kayıtlıdır :) Bir tek onun midyelerini gözü kapalı yiyebilirim ve bugüne kadar hiç yanılmadım (maşallah)
Benim Midyeci Hasan telefon kaydım çok dalga geçilen bir olaydır yakın çevremde ama çok kullanışlı olduğunu kabul ediyorlar artık :)
-Alo Hasan nerdesin?Ben Çallının önündeyim hadi çabuk gel :)

Ve Hasan gelir :) Tabii ki mutlu son!
Geçen yaz Emi geldiğinde o da şahit oldu Midyeci Hasan trafiğime :) Japonya'da bu tarz midye pahalı ve böyle içi pilavlı yok malesef :( O yüzden Japonlara çok ilginç geliyor :)

Hadi bir anı daha 2009 ekiminde Türkiye'ye geldiğimizde Yoshi'ye midye yer misin diye sordum o anda berberde traş oluyordu.Ben de o zamanlar midyenin Japoncasını bilmediğimden alıp gösterdim bundan ister misin dedim.Olur dedi.Kaç tane alayım  80 yeter mi dedim.Kızgın bir surat ve ifadeyle kim yiyecek o kadar dedi ve beni azarladı :(  Moralim bozuk bir halde 80 tane midye alıp eve döndük.Bilin ne oldu yarısından çoğunu Yoshi yedi :)  O içi pilavlı olduğunu bilmediğinden,ben japonya'da deniz ürünlerini yemediğimden ve pahalı olduğıunu düşündüğünden 80 tane çok gelmiş gözüne.
Sonra paşa paşa özrünü diledi vee 2 günde bir Midyeci Hasan'ı ara dedi :)

Şimdi ne oldu da bu yazı yazıldı derseniz sebebi Yoshi'dir.Tekrar bloğunu güncellemeye başladı.Yorumlarınızı 4 gözle bekliyor.O bilmesin ama inglizce yazın siz :) yoksa sonra çevirmek bana düşüyor ya da kolay cümleler kurun lütfeeen :)



Hadi gittim ben!

Fotoğraftakiler Midyeci Hasan -Emi ve ben :)

10 yorum:

  1. İzmir İnciraltında bir yer var oradan alıyoruz sürekli sıcak sıcak. Müthiş bir şey midye. :)

    YanıtlaSil
  2. :))hahaha çok iyi yaa iyi de benim de ingilizcem yetersiz.:-o

    YanıtlaSil
  3. aaa ben de şimdi tam inciraltı'daki midyeciyi yazacaktım :) rocker_tr yazmış bile. izmir'e yolun düşerse mutlaka ordan yemelisin midye. yok böyle bi şey :)

    YanıtlaSil
  4. daha hiç yemedim, deniz ürünleriyle aram yok, yemeyi de düsünmüyorum. lakin bir gün midyeci hasan'a rastlarsam tadina bakabilirim :)

    YanıtlaSil
  5. ah canım sökeden izmire gelde midye gör sen eşinle misafirimiz ol :)

    YanıtlaSil
  6. rocker_tr

    ben sicak midye de sevmiyorum malesef :(

    icimden geldigi gibi
    ben cevirdim canim tesekkur ederim yorumun icin mutlu ettin bizi

    pinosh
    :) bizim midyeci de izmirden getiyor dur sorayim bakalim nerdenmis :)

    Zeynep A.
    hahah benim selamimi soyle ikram etsin o kadar reklami oldu :)

    Adsiz
    HAsan da izmirden geliyor belki bir gun neden olmasin

    YanıtlaSil
  7. :) süpermiş ya... midyeci hasan!

    YanıtlaSil
  8. ''midyeci hasanı arayıp sorayım ben nerdeymiş'' dediğinde yok daha neler tarzı bi gülüşüm olmuştu:)
    alıştım ben ... olmaya, iyiyim ben, valla bak:)

    YanıtlaSil
  9. cakiltas

    evet superdir :)

    Vamos Bien

    evet evet senin surati hatirliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. izmiir-Hatayda abdullah abiden başkasını tanımam midye konusunda...
    adam uzmanlaşmış artık 20 yıldır orda :)))

    yoshi ağzının tadını biliyormuş ama
    keşkekde yedi mi :))

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül