28 Mart 2011 Pazartesi

instagram ile Pazartesi #1

(bakalım bu pazartesi yazılarını ne kadar sürdürebileceğim)

instagram bir i-phone uygulamasıdır.
,
 Farkettim ki hiç Küçük İskender okumamışım.Bu sebeple hemen bir kitabını edindim Gözlerim Sığmıyor Yüzüme  okuduğum ilk kitabı olacak.Tavsiye alabilirim...
                          Annesi kalem manyağı olursa kızı ne olur? Kalem savaşçısı Karamel Sultan :)


               Günün geyiği benim dedim o kadar :) geyikli çoraplarımla kanıtlayabilirim size.İtirazı olan?
 İbeking bir yazısında bu defterlerden bahsetmişti.Çıldırmıştım defterler için rica edince bana da yolladı.Çok teşekkür ederim bir kere daha .Yazısı burada okuyun derim :)

Bu ara YKY'den çıkan Kedi Hikayelerini okuyorum.Dün geceki öyküden alıntıdır.


Blogun takipçileri benim evin penceresini bilirler.Eski yazılardan birinde fotoğrafı var.Neyse işte o pencerede ben kitap keyfi yaparken etrafı seyreden Karamel'im :)
Çorabım annemden hediye çarşamba pazarı ganimeti
Teşekkürler anneeeee :)

Hadi bakalım herkese iyi haftalar!
Bu hafta en çok şu Nükleer haberleri iyi olaylarla  netleşsin istiyorum.

Bütün dengelerim alt-üst olmuş durumda.Hala stres altındayız :S 


daha çok fotoğraf görmek isteyenler buyrun Tumblr :)

7 yorum:

  1. Merak ettim baktim neymisti bu pencere diye :) Fuji manzarasiyla da cok guzelmis, ne keyiflidir orada oturmak.

    YanıtlaSil
  2. Aynen benim de sinirlerim alt üst durumda. Her gün, artık nükleer durumla ilgili olumlu bir gelişme olsun umuduyla uyanıyorum ama bir adım ileri gidilemiyor maalesef. off offf..

    YanıtlaSil
  3. Serroseum dondum ben yaa :)) Hem de nasil ozlemisim... Senin icin cok endiselenmistim, ne olur beni affet, cok hayirsizim ben dimi :((

    YanıtlaSil
  4. selam! blogunu yeni izlemeye aldım ama şimdiden çok sevdim:) umarım iyisindir japonya'da ve japonya yaralarını çabucak sarar..

    http://thebeehivee.blogspot.com bu küçük blog da benim:)

    ps:ayakkabıların ve çoraplarına bayıldım,karamelin ise şeker ötesi:)

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir post olmuş, ibekingle bende tanıştım, defter ve kırtasiyeye bende bağımlıyım:)
    nükleer mesele çözümlenene kadar, riski atlatana kadar Türkiye'ye dönseniz. :(

    YanıtlaSil
  6. karamelin hallerine çiçekli çorabına bayıldım :)) sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Dudu
    Evin duzenini degistiricez degissin eklerim gene ;) hakikaten guzel ama seviyorum orayi :)

    Erihu
    Hala kabuslar goruyorum :(

    Moonsunum
    Hosdondun canim ozledim seni cok :)

    Ibegum
    Hosgeldin!
    Cok tesekkur ederim

    Zeynep Ozmen Unlu
    Tesekkur ederim.Ibeking guzeldir takip et dilersen ;)
    Yok donus soz konusu degil :(

    Burcu
    Tesekkur ederim sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül