27 Ocak 2011 Perşembe

Masking Tape

Bu bloğu okuyanlar bilirler ben bir kırtasiyekoliğim :) Etrafımda kalemler,kağıtlar,defterler,boyalar olsun bu benim için çok heyecan verici bir duygu :) Japonya kırtasiye açısından bir cennet.Kocaman kocaman kırtasiyeler var (tamam her yerde yok ama olsun ) Benim yalnız başıma her dışarı çıkışım illa ki kırtasiye turu ile sonuçlanır :) Maskeleme bantları hastalığım Japonya'da başladı.Bunların yanında bir de deco bantlar var onlar başka yazıya :)
Maskeleme bantları kullanım alanları hayalleriniz ile sınırlamalı.Bu bantların özelliği kağıttan yapılmaları.Yani elinizle koparıp kullanabiliyorsunuz.Yoshi makasla kullanmayı seviyor daha temiz,özenli görünüyor diyor.Ben elle koparılmış,doğal halini seviyorum :)Japonya'da kiracı olmanın bir çok zor yanı var.Duvarlara çivi rüyanızda bile göremezsiniz :)Boş duvarları sevmeyen biriyim ve bu noktada maskeleme bantları kurtarıcı çünkü diğer bir özelliği kolayca çıkarılıyor.Hiç bir iz,tahribat bırakmıyor.Zaten yapışkanlığı normal bantlara göre güçsüz.


Şimdilik 18 çeşidim var ama eminim ki bu hastalık bitmez :) Çünkü yeni modeller çıkıyor sürekli ve karşı koymak çok zor.
Bu bantların genel kullanım alanları scrapbooking,craft işleri,paket süsleme ve hayal gücü :)

İnternette bulduğum bazı kaynaklar buyrun

ikea hacker süper kağıt lamba süsleme :)

masking tape ana sayfası

telegram 

flickr

papernation



:) iyi okumalar ,iyi sörfler :)

19 yorum:

  1. Hepsi çok zevkli.Kullanımdan çok desenleri için insan almak istiyor.Ama dediğinn gibi kullanmak için hayal et yeter...

    YanıtlaSil
  2. Mavilileri gördüm ssanki bi yerlerde, pek bi aşinalar:)
    Biri Scrapbooking mi dedi?
    En iyi örneğini sunabilirim halka, ama bende kalsın:)

    YanıtlaSil
  3. ne güzeller. ben de dün gece şunlara hayran hayran bakıyordum http://www.bloomize.com/cath-kidston-masking-tape

    YanıtlaSil
  4. bende senin gibi bir kirtasiye asigiyim ve ben gerekli gereksiz gözume guzel gelen herseyi aliyorum :) kullanmasam bile!

    YanıtlaSil
  5. Nasılda güzeller desenlere bayıldım. hakikaten cennetmiş:)

    YanıtlaSil
  6. desenlere, renklere baksana, kullanmasa bile insana mutluluk veriyor;)

    YanıtlaSil
  7. çok tatlılarmış hakikaten.. burada bulabilirsem (ki hiç sanmıyorum) alacam hemen.. :))

    YanıtlaSil
  8. Bunlardan benim de olsun istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  9. onlarla harika işler çıkar hele hele hediye paketleri:)

    YanıtlaSil
  10. Tokyo'daki ana metro istasyonun üstünde bir mağaza vardı ama ne mağazaydı. Üç ayrı blok gibi birşeydi yanlış hatırlamıyorsam, kendini kaybedebileceğin kadar büyüktü. Kırtasiye bölümünde kendimden geçmiştim. Bir de bebek katında kocaman bir Hello Kitty bölümü vardı, şaşıp kalmıştım. Tokyu Hands'de de kırtasiye ve craft kısmında çocuklar gibi şendim. Ne şanslısın serroseciğim, kırtasiyeyi de Japonya'daki sevdiklerim kısmına ekle istersen :)

    YanıtlaSil
  11. Sergğl bugün gittim 6 tane masking tape aldim LoFt'tan (bana Loft'u fark ettirdin ya askolsun sana :]):)

    Senin kadar uzun süre Japonya'da yasiyor olsaydim heralde benim bir 20 degil 60 tane olmustu simdiye =Pp

    YanıtlaSil
  12. bende kırtasıye cılgınıydım. artık almıyorum . kalem alırdım en cok, ve kullanmazdım.
    japonyadan ya da cınden gelme ıncecık kalemlerım var halen.

    YanıtlaSil
  13. ben de istiyorum bunlardan!!!

    YanıtlaSil
  14. Ufacık bir sorum var. Türkiye'de pasaj.com adresidne ikili paketleri 15 TL'ye satılıyor.Sizce nasıl fiyatları?Çok mu uçuk almak için orjinal fiyatalrına göre ?
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Ülkemde bulmak zor onlardan sadece boya taşmasın falan diye iş yaparken kullanıldığından yani sadedce krem kağıt bantlar var :( Türkiye'de futbol haricinde hiçbir kültür gelişmedei mesela kendimi adadığım kaykay kültürü gibi. Vans'a katılmak büyük hayalim ama Türkiye'de yapılacak iş değil :(

    YanıtlaSil
  16. Bunlardan Türkiye'de var mı herhangi bir mağazada falan?

    YanıtlaSil
  17. Bunlardan Türkiye'de de bulma şansımız var mı acaba?

    YanıtlaSil
  18. ben bir tane bulamıyorum sen boşa yapıştırıyorsun olmaski

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül