4 Kasım 2009 Çarşamba

Ebruliiiiii

Bu blog güzel şey (genellikle) eski yazılarımda kutulara olan düşkünlüğümden bahsetmiştim.Burada Kutu Kutu ...Yazımı okuyan Ebruli kendi el emeği kutularından göndermek istedi.Ben de seve seve kabul ettim.

Türkiye'ye gittiğimde kargo ile yolladı.Biz evde yokken gelip not bırakmışlar.Ertesi gün not kağıdımla beraber koştura koştura gittik balıkla beraber. O gün Söke'nin pazarıydı.Pazar yerinde dayanamadım açtım paketi :))) Balığımın ilginç bakışları altında.


Bu muhteşem kutu çıktı içinden.Rengine ,desenine bayıldım.Hele içinden hediyelerde çıkınca ooohh süper oldu günüm :))


Rujumun rengi yakıştı bana pırıl pırıl.Çooooook teşekkür ederim Ebruli....
Şuanda kutu bitki çaylarımı barındırıyor içinde sıcak su makinemin yanında ohh çok pratik oldu.
Her an aklımdasın teşekkür ederim tekrar tekrar

11 yorum:

  1. boyle guzel dostlar ,ablalarinda basina sekerim :))
    gelincve icerim bitki caylarindan:)

    YanıtlaSil
  2. sende meraklısın benim gibi bitki çaylarına serrosecim. Bu arada kutu gerçekten süper. Güle güle kullan. Çook öptüm

    YanıtlaSil
  3. ay canım yaaaa.. Japonya'yı da gördü kutu,ben göremedim o gördü iyimi :))Rica ederim,bak bak hatırla beni,unutma ;)

    YanıtlaSil
  4. ebruum ne tatlısın sen taaa caponyaya göndermiş kıyamam:)
    serrosecim güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Ebruliii ne büyük yüreğin var senin yaaa... Canım benim...

    YanıtlaSil
  6. Serrose sen de güle güle kullan canım. Harika bir dosta sahipmişsin..

    YanıtlaSil
  7. ruja bayıldım özellikle kalp şeklinde olmasına.bende istiyorum

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir kutu. Ve ne güzel blog dostlukları :) Ebrulinin ellerine sağlık sen de güle güle kullan güzel kutunu. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. sermoon

    amin canim benim
    bi gelsen neler var ama :))

    Lale Abla
    evet ablacim cok merakliyim cook.
    Ben de bayildim kutuya :)tesekkur ederim ben de cook optum

    Ghanima
    bendeeeee :)

    Ebruli

    Ahh canim sen de gel emi :) kutu ve ben bekliyoruz seni buralara :)
    Unutmam hicc :)


    Meltem
    Demi canim yaa cok tatli cook Ebruli

    Tsekkur ederim canim.


    Elvan

    Evettt kocaman yurekli kocamann :)
    Tesekkur ederim canim.Evet super dost :)

    Lemur
    Avon serisinden canim hala var mi bilmem .Umarim bulursun :)

    Esin

    Ben de cok begendim.Evet iyi ki varsiniz hepiniz. Tesekkur ederim

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. güle güle kullan el emeği olunca en kıymetlisi o oluyor

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül