18 Ağustos 2009 Salı

Crafts By Nazo

Çoook geç kalmış bir post olacak bu.Türkiye'de iken yapılmış güzel bir alışveriş.Birçoğunuzun tanıdığını düşündüğüm Nazo'cuğumun el emeği 3'ü 1 arada anahtarlığı ve gene el emeği hediyesi tahta küpelerim.

Biraz daha yakından bakın :) kedicikleri görür görmez dayanamadım attım sepete .Nazo'cuğum çok güzel paketlemiş ve içinde sımsıcacık notları ile birlikte yollamış.

Turkuaz taşlı tahta küpelerim :) Nazo'cum bir kere daha teşekkür ederim.
Siz de Nazo'yu yakından tanımak isterseniz BURAYA
Alışveriş turuna çıkmak isterseniz de Nazo'nun pasajına buyrun .
Sevgiler :)

8 yorum:

  1. Bayıldım kediciklere ve anahtarlığa!Çok şirin:))

    YanıtlaSil
  2. serrose cok guzelmis..pasaja baktim.begendigim birsey var.ama aras kargo yada baska kargo odemeli gelmez degilmi japana??neyse bir yol buluruz demi..muckkk

    YanıtlaSil
  3. kedicikler çok güzel şimdide pasaja dogru ilerliyorummm..

    YanıtlaSil
  4. ben de bu kedılerı gorunce atlamıstım hemencık:) sımdı anahtarlıgımız aynı oldu demmekkı serrosemm:)

    YanıtlaSil
  5. kedicikler çok sevimliler.anahtarlık iyi bir fikir.yanından ayırma ihtimalin düşük :-)

    YanıtlaSil
  6. Serrosecumm canımm çok teşekkür ederim.. Sabah sabah yüzüm kızardı :)) Çok öpüyorum seni, beğenmene çok sevindm..

    YanıtlaSil
  7. güle güle kullan canım çok cici

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül