25 Ağustos 2009 Salı

Biri Beni Durdursun

Evet gene yaptım gene oje aldım kendime :)))) Ah bir de manikürcü bulsam kendime çİlk işim bakınıcam yakınlarımda olmuyor böyle :(

Yukarıdaki yeni ganimetleri teker parmak ile denedim.Midnight blue süper tek katta renk veriyor :)
Green bean açık bir renk sevdim ama çok değil :)

Electrify çılgın günlerim için :) evde renk renk sürmeyi seviyorum :)

Quick dry top coat cidden süper hemencik kuruyor cidden :) yeni favorim :)


Veee diğer favori ojelerimden 2 renk daha aldım bugün :) pastel mavi(bebek mavisi ) bir de tam bmrülye yeşili :)) diğer yeşil ile farklı :))) tamam tırnakta çok farketmiyor amaa şişe de farklı :)))


bakın kendiniz görün :)))


8 yorum:

  1. Durdurmakmıı asslaa,çünkü zevk alıyorum rengarenk ojelerini görmeye,almaya, süremeye.Devam devam :)

    YanıtlaSil
  2. Maviş olanı çok beğendim,gerçekten çok cici!

    YanıtlaSil
  3. mavinin rengi mükemmelmiş. güle güle kullan (:

    YanıtlaSil
  4. Rengarenk cıvıl cıvıl
    Valla ben halimden memnunum
    Kendim cesaret edip kullanamadığım için kullananları hayranlıkla izliyorum
    Sevgiler canımmmm

    YanıtlaSil
  5. işte bu bebek mavisine bayılıyoruuum:)

    YanıtlaSil
  6. süper iddialı renkler:)) hele yeşil çok hoş:)

    YanıtlaSil
  7. midnight blued çok güzel

    YanıtlaSil

Vakit ayırıp fikrinizi belirttiğiniz için teşekkürler
Hakaret veya konu ile alakasız olmadığı sürece bütün yorumlar yayınlanır

Sevgilerimle
Sergül